opdecamino.reismee.nl

ik ben in Santiago de Compostela

Lieve allemaal

Vandaag op 16 mei aangekomen in Santiago. Het is gelukt en ik ben er erg blij mee. Maar eerst,en misschien weteneen aantal van jullie het al maar mijn Peter is hier ook!!

Het was een complete verrassing voor mij. Hij stond te wachten in het plaatsje Palais de Rai volkomen onverwacht. Heerlijk om hem weer te zien. Hierna heeft hij 3 dagen, met mn loop groepje, meegelopen en geen centje pijn. Alsof hij niets anders heeft gedaan. Wederom mooie wandelpaden, lekker zonnig weer en flink wat kilometers gemaakt de laatste 100.Peter heeft met ons overnacht in de refugios en kennis kunnen maken met het snurken, andere pelgrenos en het pelgrimeren.In mijn beste spaans heb ik hem in de refugios kunnen praten vanwege zijn verwaarloosd uiterlijk natuurlijk. Wat wil je zo´n 4 weken zonder zijn vrouw (haha)

Zoals ik al aangaf vandaag aangekomen in Santiago en werkelijk dat maakt indruk. Een prachtige kerk, veel pelgrims en de camino die dan door jehoofd flitst. Natuurlijk de heilige Jacobs omarmt, (in de kerk) en een kaarsje aangestoken .Het gevoel van dankbaarheid overviel me.Dat het me gelukt is, voor het ontmoeten van zoveel lieve pelegrenos,voor hun verhalen, voor jullie support, voor mijn gezondheid en nog veel meer. I ama lucky girl!!!!

Ik heb besloten om niet meer naar Finsterre te lopen; dat zou nog zo´n 90 km zijn. Ik ga misschien hier met de bus naar toe maar wil as zaterdag naar huis gaan samen met Peter.

Na thuiskomst zal ik nog enkele foto´s ophet blogg toevoegen zodat jullienog het een en ander kunnen terug zien. En natuurlijk mijn felbegeerde compostolaat laten zien. Dit is een verkregen bewijs van mijn 8oo klm lopen.

Tot de volgende keer maar dan vanuit Andelst.

Pnel

Reacties

Reacties

Jet

Ha Pieternel, gefeleciteerd met het behalen van de eindstreep, echt een geweldige prestatie, zou niet misstaan op je CV. geniet van je laatste dagen in spanje
en heel veel dank voor je inspirerende verslagen.
warme groet

Mirjam

Gefelicitieerd! Je hebt het gehaald. Ik kan me voorstellen dat dat je een goed gevoel geeft. Wat een ontzettend leuke verrassing dat Peter er was en dat hij nog een stukje heeft meegelopen. Kan hij goed begrijpen hoe het allemaal is geweest.
Groot gelijk dat je nu naar huis wilt, ik denk dat ik dat al veel eerder had gewild. Ik ben benieuwd naar je foto's en naar je "live" verhaal. Groetjes, ook aan Peter, nog fijne dagen en tot ziens!
Mirjam

marjo

Gefeliciteerd, geweldig, je hebt het erg goed gedaan, en wij hebben met veel plezier je verhalen gelezen. Wat leuk dat Peter je op deze manier verrast heeft. Het zal dan zeker makkelijker zijn om er samen, nadien over te praten. Hij heeft er zo mooi enkele dagen van mee gekregen. Tot snel.

Teun

Goed gedaan Pieternel! We zijn trots op je, en goed dat je ook weer thuis komt :-) tot snel!

Edu en Ann

Lieve Pieterenel, geweldig, super, fantastisch en nog veel meer. Tot snel, dikke kus ook voor Peter.xxxxxxx

Kees en Jeanet

Pieternel,
Jammer, je bent er! Maar ook fijn dat je het gehaald hebt, zonder noemenswaardige problemen!
Fijne dagen nog in SdC en tot ziens in Nederland.

Margreeth

Hallo Pieternel en Peter,
GEFELICITEERD, wat een lieve verrassing van Peter, ik kreeg er een beetje kippenvel van, maar knap hoor, 800 km in no time voor mijn gevoel, jammer dat de verhalen stoppen,
Goeie reis naar huis en tot ziens.

Wietske

Ha pieternel,
Gefeliciteerd met deze prestatie! Knap gedaan. Nu nog lekker genieten met Peter en straks thuis met de herinneringen en de foto's. Goede reis terug dit weekend.
Ps jammer dat de verhalen nu stoppen, ik heb ze met veel plezier gelezen

Willy

Gefeliciteerd, knap gedaan hoor.petje af.
We spreken elkaar in juli.
Fijne week nog.
We spreken elkaar in juli, bij Jos op de BBQ

stephan, sharona, julia & noud

Hallo pieternel!

Wat geweldig zeg!! bijna thuis en je hebt het gewoon ''even'' gedaan! wat ben je toch een toppertje zeg!! dat halen niet veel mensen! echt knap hoor! wij doen het je niet na ;)!!

Leuke verassing dat peter nu ook bij jou is! na een aantal weken elkaar weer zien moet een geweldig gevoel geven toch! en dan 3 dagen met je meegelopen leuk hoor :)

Wij hebben ''stilletjes'' van je verhalen genoten en samen met papa en mama veel over jou en jou verhalen gepraat! jammer dat die nu stoppen want vond het erg leuk om zo met jou mee te ''lopen''!!

Nogmaals toppie pieternel!

Dikke kus en knuffel van ons!!!

ilse

Goed gedaan Pieternel ik doe het je niet na. Goede reis terug en tot ziens!

Guus

Ha Pieternel
Een diepe buiging voor je doorzettingsvermogen, je geweldige verhalen, je energie en nog veel meer.
Bedankt dat we je op de voet mochten volgen en zo een heel klein beetje konden meemaken van jouw persoonlijke pelgrimage. Terug naar hier, waar gelukkig ook veel te beleven valt. Maar die camio heb je binnen en je hebt er vast veel wijsheid, mensenkennis en zelfkennis aan overgehouden. Leuk dat Peter je zo onthaald heeft, je hebt het verdiend.
Lieve groet, ook van Nel. Guus.

Ad en Rian

Pieternel van harte gefeliciteerd met deze prestatie. Weer een geweldige ervaring rijker. de fantastische wandeling en niet te onderschatten, zo'n lange periode zonder je echtgenote aan je zijde. Het zal direct wel weer even wennen zijn, voet op nederlandse bodem. We komen er zeker binnen niet al te lange tijd op terug .
Peter jij ook nog gefeliciteerd. Jij hebt per slot van rekening toch ook de eindstreep gehaald.

Ria

Pieternel, gefeliciteerd! Dat heb je geweldig gedaan. Ik heb genoten van al je verhalen en vind het een hele prestatie. Een bijzondere ervaring die je niet gauw zult vergeten. Geniet nog even en ik hoop je gauw weer te zien op de dinsdagavond...

Yvonne

Eerst de felicitaties voor Pieternel, maar zeker ook voor Peter! Wat ga ik de verhalen missen!!! Kom maar snel een keertje samen vertellen aan de tafel op woensdag!
Wel thuis samen en tot snel!
Gr. Yvonne & Jos

Astrid

FELICIDADES !!!! Top dat het je gelukt is! We hebben ooit eens een liedje gezongen voor Peter, goed te horen dat hij de tekst nog steeds waar maakt. Geniet van de laatste dagen hier in Spanje, we snappen dat je graag naar huis wilt en vergeven je daarom dat je niet hier langs komt (maar dat vinden we wel heel jammer). Dikke knuffel van ons alle 4

Antoinet

Gefeliciteerd! Goed gedaan zeg! wat een prestatie zeg!
Geniet nu maar samen met Peter van Spanje en het mooie weer! Het zal ook wel fijn zijn om weer naar huis te gaan. Ik heb genoten van je verhalen, ze waten altijd leuk om te lezen. Bedankt dat je het met ons hebt gedeeld. Groetjes !!!! :-)

anja

gefeliciteerd .en dat allemaal in een paar weken ,geniet met peter de paar laatste dagen in spanje en je ziet jou verhalen werken aansteekelijk sharona volgde jou verhalen ook al van dag tot dag maak er nog iets moois van goede reis en tot over éen paar dagen in andelst een knuffel voor jullie van ons

anja

gefeliciteerd !!!

geweldige prestatie het is niet te bevatten dat je het al hebt volbracht. zo'n klein opdondertje met zoveel wilskracht en doorzettings vermogen we zijn allemaal heel erg trots op je en ik ben zeker benieuwd naar al je geweldige verhalen. tot ziens op de volleybal

groetjes anja

gerrie neijland

pieternella,

van harte gefeliciteerd met deze prachtige belevenis je doel bereikt te hebben en zoveel mooie ervaringen met anderen te hebben gedeeld.
Ik heb genoten van je verhalen dankjewel daarvoor en voor vandaag welkom in een ook mooie betuws landschap en je eigen heerlijke bed!

liefs van collega gerrie

Elone

Pietpiet, you're a lucky girl en zo'n toppertje, ONVOORSTELBAAR. Gefeliciteerd mevrouw. Zit je al thuis????Dikke dikke zoen Elone

Marion

Ben nog trotser op je. Dikke pluim voor jr. Tot snel.
Dikke kus.

Hannievan Rooij

Hallo Pieternel,

Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Pas laat hoorde ik dat je op pelgrimage was, maar heb al je verhalen met veel plezier gelezen. nog even in Spanje en daarna welkom thuis in Andelst.

Angelien

Wat een toppertje ben jij toch zeg!! (maar dat wist ik al) Van harte gefeliciteerd super !! Leuk dat Peter ook even heeft kunnen proeven aan de sfeer en je. Geniet er nog maar van, van deze fantastische ervaring. Warme groet Angelien

Rita

Ik begrijp dat je "al" weer thuis bent in Andelst. Ook wel weer lekker denk ik.
Ik wil je van harte feliciteren met je overwinning, want dat is het. Ik heb erg veel respect voor je. Ook hoop ik van harte dat het je dat heeft gebracht wat je er ook van verwacht had. Deze ervaring is een ervaring voor je leven geweest, die niemand je kan afnemen.
Je hebt het vogeltje ongedeerd terug kunnen hangen in het huisje.
Lieve Pieternel: WELKOM THUIS!!!!.

Dikke zoen op beide wangen van Rita.

Sabine

Hey Pieternel,

Lees nu je laatste verhaal....jammer, want het was heel plezierig je te volgen op je pad...super natuurlijk dat je in volle gezondheid en met zoveel genieten in Santiago bent gearriveerd. Een goede thuiskomst in het comfortabele nestje in Andelst! Sabine

Joy

Hallo Topper,

Jij hebt het gehaald! Wat ben ik trots op jou! Sorry dat ik nu pas reageer (jij bent inmiddels weer "at home") komt door alle vrije dagen van de afgelopen week. Vol trots heb ik aan mijn collega's bij GERION verteld dat jij de tocht hebt gehaald. Wat is de tijd snel gegaan. Nu weer lekker genieten van Peter en de familie. Stevige knuffel en een hele dikke kus voor jou!

Liefs, Joy.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!