opdecamino.reismee.nl

Gearriveerd!!!

Lieve mensen
Na lange files en een regenachtige reisdag samen met Peter aangekomen in St Jean. Al wat rondgekeken en enkele pelgrim fotos gemaakt. Zoals jullie kunnen zien, heb ik het plaatsnaambord van Astrid, die zondag in de tuin stond, gevonden.

Me gemeld bij de `inteken balie` en besloten de eerste zware tocht van 28 km met 1250 meter stijging op te splitsten in tweeen zodat ik het gevoel heb het beter aan te kunnen. Het kriebelt om te beginnen dus mogelijk ga ik vrijdag al van start.

Verder ben ik blij dat Peter ziet waar ik mijn tocht ga beginnen zo krijgt hij een beeld van mijn startpunt en ´loopt´ hij toch een beetje met me mee.

Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen en avonturen..


Pieternel

Reacties

Reacties

Jan Breembroek

Hoi Pieternel en Peter,
Leuk je eerste bericht te ontvangen! Nogmaals heel veel succes en een goede pelgrimage,
Jan

F en F

hallo pieternel,
jij kent ons niet persoonlijk, maar via onze verhaaltjes over onze pelgrimstocht van vorig jaar.
wij kennen jou niet persoonlijk, maar wensen jou een hele mooie camino toe. laat alles wat op je pad komt er zijn en GENIET!!!!!
groeten, f en f

Annette

He Nel, nu eindelijk op weg en snel!!!
Veel plezier vol mooie ontmoetingen en prachtige plaatjes!
Let op the wild doggies.....

Eric en Inge

Heel veel succes, 'rustig' beginnen en opsplitsen klinkt verstandig. Hoe is het weer daar? nog geen wilde honden hoeven wegjagen?

xx

Peter en Willy

Wat fijn, dat we mee kunnen genieten met jouw reis. We wensen je dan ook veel plezier en zoals eerder gezegd, een mooie camino.

Marcel

Hoi Piet, Heel veel succus met deze mooie tocht. Ik vind het echt knap van je. En zet hem op

Henriette

Ha Pieternel, veel succes! Geniet ervan.

annemiek

Ha Pnel, klinkt goed daar. Heb je een beetje aardig weer? Verstandig om je eerste traject in tweeen te hakken. Heb je al op je kussentje gezeten? Vanavond komen Chiel en Anke eten. Liefs voor Peter en niet gelijk je enkel gaan verzwikken morgen! Denk er om. Kus van Jan en Annemiek

Joy Bakker

Hallo Pieternel,

Wat heb ik toch een bewondering voor jou. Ik kan niet wachten op de verhalen van alle ervaringen en gebeurtenissen die jij zal ondernemen en beleven. Doe het vooral op jouw eigen tempo en zorg a.u.b. goed voor jezelf!

Liefs, Joy.

Lucie

Hoi Pieternel,

Wat leuk om te zien wat je allemaal gaat doen. Heel veel wandelplezier en lekker genieten van het aardse leven!!
Lieve groet Lucie

Yvonne

Ha Pnel,
Ik blijf het onwijs stoer vinden! Stond vanmiddag met F van F&F bij de koffieautomaat. Hij heeft ook al gereageerd zie ik! Na afloop maar eens kennismaken met elkaar... Goeie thuisreis voor Peter en voor jou: toi toi toi!
Stap voor stap... Yvonne & Jos

Marion

You go girl. En niet naar de datum kijken. Dikke kus.

anja t poetsvrouwtje

hoi pieternel
wat leuk om dit al te lezen.veel suc6 en in onze gedachten lopen we met jou mee. we genieten nu van jou cake uit de wek

Gerrie Hendriks

Pieternel heel veel looP plezier. Ik ben in je gedachten bij je. Tot gauw liefs gerrie

gerrie neijland

vandaag ben je dus gestart met een pittige start
flink klimmen nog zonder veel echte klimspieren
klein dapper ding maar met veel power,
je hebt ook mijn bewondering!
ook op je werk leven/klimmen we met je mee'

veel plezier en alle goeds in die prachtige omgeving
gerrie



heel veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!